
گرداننده آن می باشد، یک جهت گیری استراتژیک در آینده ممکن است به این معنی باشد که شرکت به بازارها راه را برای تحقق دستاوردهای از فرصت ها نگاه می دارد. درک و یادگیری در مورد مشتریان و ارتباط موثر بازارهای در حال توسعه که یک شرکت به برداشت فرصت های حاصل از تکنولوژی پایدار بوسیله اسباب گردنده قادر خواهد ساخت. در این حالت ، چشم انداز بزرگ در جهت گیری های آینده به این معنی است که شرکت ها می بینند برای ایجاد ارتباطات بازار با عنوان مهمی برای آینده ای قابل دوام توسعه یافته است. در بازارهای با تلاطم فن آوری پایین تر، شرکت های جهت گرای آینده ممکن است بدون هیچ دلیل فوری برای تعامل و یادگیری از بازار را ببینند. بنابراین ، در زمینه های فن آوری آشفته ، به جای اینکه مغایر با بازارگرایی باشد، جهت گیری های آینده ممکن است کاملا مطابق با آن باشد،در واقع به علت نقش درک بازار در سرمایه گذاری در فرصت هایی که فن آوری اسباب گرداننده آن می باشد، بازارگرایی جبران خدماتامروزه در دنیای کسب وکار استفاده از سیستمها و راهکارهای مدرن در اداره سازمان، دیگر یک استراتژی لوکس نیست بلکه یک ضرورت است. مدیران و سازمانهایی که سرسختانه در مقابل تغییر نگرش به مدیریت کسب و کار مقاومت میکنند، دیر یا زود محکوم به ورشکستگی هستند. در مقابل، سازمانهای هوشمند که از استراتژیها و تغییرات اثربخش در سیستم مدیریتی خود استقبال میکنند، بندرت دچار چالش های بنیادین در مسیر رشد خود خواهند شد.در دنیای کسب و کار امروز که مشتریان با وجود رقبا و محصولات بسیار متعدد از حق انتخاب بسیار متنوعی برخوردارند، دیگر اتکاء به روشهای سنتی و قدیمی بازاریابی و فروش راه گشا نخواهد بود. گارتنر، CRM را یک استراتژی کسب و کار معرفی میکند که سبب افزایش فروش، افزایش سود و رضایتمندی مشتری میگردد. سیستم CRM فرآيندي جهت گردآوري و يكپارچهسازي اطلاعات و فرآیندهای مرتبط با مشتریان به منظور تجزیه و تحلیل و بهرهبرداري مؤثر و هدفمند از آنهاست. اين گفت، سايت بتای شركت DuPont در ويلمينگتون ايالت دلاور آمريكا هم اكنون فروش بخش سرويس اتوماسيون را در عملكردهای كلیاش كه به نام Sales On Demand موسوم است را آماده نموده است.بدون ارائه مشخصههايی كه در مورد راهاندازی سرويس Michlovich اعلام كرد كه Du Pont سرويس را در بسته مكمل سيستمهای CRM كه هم اكنون در شركت مورد استفاده قرار میگيرد، مصرف میكند. وی از نامبردن موجودی آن سيستمها امتناع ورزيد.Michlovich افزود كه سرويس Sales On Demand مجموعه كلی فرايندهای تجاری را در بخش مهم فروشهای Du Pont عرضه میكند كه بر اقدامات دستی تكيه مینمايد. پس از مدت زمان طولانی، Du Pont اميدوار است تا سيستم ميزبان را با نرمافزار SAP CRM تكميل كند و بعضی از برنامههای CRM باقيماندهاش را بازنشسته نمايد.Peter Graf قائم مقام مدير بازاريابی محصول SAP CRM On Demand را نسخه محصول SAP CRM فعلی را نسخهای توصيف نمود كه به راحتی قابل استفاده میباشد و تمام جمله صحیح است؟ با این روش، شما پاسخ تمام پرسش هایتان را در دست دارید. فقط مساله این است که موضوع آنقدر ساده و صادقانه نیست. برخی از پاسخ ها وجود دارند که شما نیازی به آنها ندارید. بعضی از متریک ها بر روی کاغذ بسیار جذاب و جالب به نظر می رسند، اما وقتی نوبت به پیاده سازی در عمل می رسد اوضاع متفاوت شده و اعداد دیگر معنای سابقشان را پیدا نمی کنند. به این متریک ها، متریک پوچ می گویند و مشکلی که در مورد آنها وجود دارد این است که هیچ ارزشی ندارند.موفق ترین شرکتها تنها نگاهی گذرا به این متریک ها می اندازند. شاید درست باشد که آنها این متریک ها را جمع می کنند، اما فراتر از یک علاقه سطحی، برای این اعداد زمانی صرف نمی کنند. بعضی از این متریک ها عبارتند از آمار ترافیک (یا تعداد بازدیدها از یک صفحه وب) یا تعداد دنبال کنندگان یک اپلیکیشن شبکه اجتماعی. متریک های موفق تکرارپذیر و عمل پذیر هستند. شرکت های موفق زمانشان را صرف متریک هایی می کنند که دارای

[ يکشنبه 4 مرداد 1394 ] [ 18:15 ] [ Cindy]